1. Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje „Obchodní podmínky“ pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
2. Předmět objednávky
Předmětem objednávky je pouze zboží uvedené v objednávce.
3. Objednání zboží
Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Odesláním objednávky uzavírají obě strany kupní smlouvu. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož že i v den odeslání objednávky akceptuje platnou výši ceny objednaného zboží uvedenou v ceníku na internetových stránkách prodávajícího včetně případných dopravních nákladů.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky – množství zboží, výši ceny, nákladů na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o písemnou autorizaci objednávky. Objednávka se považuje za neplatnou, pokud kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem provést odmítne.
4. Cena a platba
Uvedené ceny jsou platné v okamžiku objednání a jsou včetně DPH. Prodávající si vyhrazuje právo chyb a změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti prodávajícímu nebo pracovníkovi přepravní firmy. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
Kupující může zboží převzít zásadně až po úplném uhrazení kupní ceny, pokud není toto dohodnuto jinak. K ceně zboží je připočítána částka za dopravu na místo určené kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zboží v případě, že zboží není momentálně na skladě a nelze-li jej zajistit ani u dodavatele.
U zboží, které není skladem (týká se zejména zakázkové výroby nábytku, eventuálně dalších druhů zboží), si prodávající vyhrazuje právo vyžadovat úhradu finanční zálohy ve výši 70% z celkové částky. V případě odstoupení od smlouvy kupujícím je tato záloha nevratná v případě, je-li zakázka již v realizaci.
5. Dodací lhůta
Dodací lhůta na zboží skladem je v průměru 2 – 3 dny. V případě, že je zboží skladem, jej prodávající vyexpeduje v nejbližším možném termínu.
V případě zboží na objednávku bude kupující telefonicky nebo e-mailem informován o nejbližším možném termínu. Dodací lhůta začíná dnem uhrazení 70% zálohy.
V případě potřeby je možné prověřit stav objednávky na e-mailové adrese info@studio-upholstery.cz nebo v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hod. na tel. +420 603 289 714.
6. Dopravní podmínky a poštovné
Způsoby doručení zásilky a jejich ceny:
- Osobní odběr na výdejním místě – 0 Kč
- DPD po České republice – 160 Kč
- Zboží s váhou nad 50kg a jiné rozměrné zboží – v závislosti na vzdálenosti a objemu
Objednané zboží si může kupující vyzvednout na výdejním místě STUDIO-UPHOLSTERY.CZ (po telefonické domluvě termínu a času) na adrese Brožíkova 12, 415 01 Teplice (vjezd do dvora ma konci ulice Brožíkova). Zboží bude rezervováno po dobu 3 pracovních dní, pokud se kupující s prodávajícím nedomluví předem jinak. Na výdejním místě je možné platit pouze hotově.
Zboží je posíláno společností DPD. Dodací lhůta je v rámci ČR 48 hod. od expedice zboží, probíhá přes den od 10.00 – 18.00 hod. V době Vaší nepřítomnosti Vás bude dopravní společnost kontaktovat a domluví se na předání zásilky.
7. Reklamace
Zboží lze reklamovat v případech, kdy jste obdrželi:
– poškozené zboží
– doručení jiného zboží, než jste si objednali
– nekompletní zboží
Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.
Reklamační postup
Po obdržení výše uvedených náležitostí, provozovatel zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
Provozovatel nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na výše uvedené vady se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazníkem:
V případě nesplnění provozovatelem smluvních podmínek dodání.
V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost, kupujete-li si zboží jako soukromá osoba, odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V případě takového Vašeho rozhodnutí, zboží, které jste převzali, zašlete zpět na naší adresu. Zboží musí být kompletní a musí být vráceno ve vhodném přepravním obalu, protože provozovatel internetového obchodu neručí za případné poškození před přijetím zboží.
Provozovatelem:
V případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny cen zboží.
V případě odstoupení zákazníkem – musí zákazník oznámit provozovateli tuto skutečnost, a to elektronicky na emailovou adresu info@studio-upholstery.cz. Při odstoupení od smlouvy je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
V případě, že zákazník již zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde provozovatel bez zbytečných odkladů posoudí stav vráceného zboží.
V případě, že je zboží vráceno provozovateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.). Provozovatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.
Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po vrácení zboží.
9. Ochrana dat
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas ke zpracování a archivaci svých osobních údajů provozovateli internetového obchodu STUDIO-UPHOLSTERY.CZ panu Patriku Hánovi, který se zavazuje, že veškeré osobní údaje získané od zákazníků užívá jen pro svoji potřebu a údaje nepředá třetím osobám. Osobní údaje zákazníků jsou chráněny proti zneužití a jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky.
10. Údaje o provozovateli provozovny
Prodávající (sídlo společnosti) – link ARES MMF:
Patrik HÁNA STUDIO UPHOLSTERY
Světecká 301, 417 54 Kostomlaty pod Milešovkou
IČO: 86720091
DIČ: CZ7704042852
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku
Kontaktní údaje
Telefon: 00420 603 289 714
E-mail: info@studio-upholstery.cz
Sídlo provozovny: Brožíkova 12, 415 01 Teplice
Na e-maily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 24 hodin, nejdéle však do 3 dnů.
Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
1064964399/0800 – Česká spořitelna a.s.
Prodávající je plátcem DPH.