Máte dotaz ? Nejste si jisti ? Níže naleznete nejčastější dotazy od našich zákazníků a zároveň také odpovědi.

FAQ - otázky a odpovědi ohledně provozu eshopu / čalounictví

Jsem plátce DPH je možné u vás nakoupit bez DPH ?
Jelikož jsme plátci DPH, tak ANO.
Je u vás možný nákup na společnost ?
Ano, nákup možný je. Pouze v registračním formuláři vyplníte pole IČO/DIČ vaši společnosti .
Je možné u vás nakoupit se slevou ?
Ano, pokud chcete MNOŽSTEVNÍ SLEVU, stačí nás kontaktovat skrze kontaktní formulář a do něj vepsat požadavek na MNOŽSTEVNÍ SLEVU pro konkrétní výrobek s katalogovým označením, která vám bude vypočítaná na základě vámi požadovaného množství. Dále děláme AKČNÍ nabídky pro registrované zákazníky (formou SLEVOVÉHO kupónu) - zde je nutné být na našich stránkách registrovaným zákazníkem a odebírat náš NEWSLETTER - NOVINKY.
Jak máte vyřešenou dopravu ?
Standardně nabízíme svým zákazníkům dvě možnosti "doručení" zboží. První je osobní vyzvednutí na našem výdejním místě - zde je nutné se domluvit na čase vyzvednutí, aby bylo pro váš vše připravené (nejdříve je nutné zaplatit bankovním převodem). Druhou možností je využití služeb přepravní společnosti DPD, kde je možné sledovat zásilku online (po zadání jejího čísla) s dodáním na DOBÍRKU.
Jaké jsou ceny za dopravu ?
Jednotlivé ceny za dopravu jsou závislé na místě, kam zásilka směřuje a její váze. Reálná váha se porovnává s tzv. váhou volumetrickou (tedy dle objemu). V každém případě se vám aktuální cena za přepravu zobrazí v pokladně před samotným odsouhlasením a platbou. Standardně je cena stanovena pro běžnou zásilku do 3kg na 160,- Kč (neplatí pro zásilky s váhou na 50 kg či rozměrnějšího charakteru - tam je cena stanovena individuálně).
Jak lze zaplatit ?
Jedinou možností je objednávka a platba pomocí bankovního převodu. V této formě platby platíte ze svého na náš účet, který se vám zobrazí v objednávce (číslo účtu, variabilní symbol, konstantní symbol apod.). Po připsání platby na náš účet, posíláme.
Jaká je doba doručení ?
Běžná doba doručení je do 2-3 pracovních dnů. Pokud platíte bankovním převodem, nejdříve čekáme na připsání částky na účet a následně odesíláme zboží ve většině případů do 2 pracovních dnů.
Jsou moje data chráněna při platbě bankovním převodem ?
Ano, zcela jistě. Dovolujeme si říci, že tento způsob úhrady patří k nejbezpečnějším.
Co se přesně stane po objednání zboží ?
Ve chvíli, kdy objednáte zboží a využijete platbu bankovním převodem, dostáváme potvrzení ze systému, že požadovaná částka byla doručena k nám na účet. Vy dostáváte informaci o objednání a fakturu o zaplacení. My začínáme vámi vybrané zboží balit a připravovat pro její vyzvednutí přepravní společností. Ve chvíli, kdy předáme vaši zásilku přepravní společnosti, zadáváme její číslo do systému pro její sledování on-line a vy máte informaci o jejím odeslání z našeho skladu, zároveň je do systému vygenerován přepravní list, který si můžete ihned stáhnout nebo vyčkáte až vám přijde e-mailem. V den doručení vás kontaktuje řidič přepravní společnosti, aby vás informoval v jaký přibližný čas k vám přijede a předá zásilku.
Obdržím fakturu k objednanému zboží ?
Ano, fakturu posíláme (na vámi zadanou e-mailovou adresu) a zadáváme do systému (na váš účet, kde si ji můžete ihned stáhnout) ve chvíli, kdy je požadovaná částka připsána k nám na účet. Faktura je dále součástí balíčku vč. dodacího listu.
Jaké je to v případě reklamace ?
Může se stát cokoli a proto se snažíme se zákazníkem, tedy s vámi, celou věc vyřešit co nejdříve. Co je velice důležité – v případě přebírání zásilky z rukou řidiče se nejdříve podívejte na zásilku samotnou, zda není nijak viditelně poškozená, pomačkaná, přelepovaná více páskami apod. Pokud není pomačkaná a vy při vybalování zjistíte, že je poškozená, prosím ihned vše nafoťte, včetně zásilky samotné a zašlete nám tyto informace vč. čísla objednávky a případného kontaktu na vás na e-mail: reklamace@studio-upholstery.cz. Jakmile tento e-mail dorazí, vše si prohlédneme a budeme vás kontaktovat dle vámi zvoleného preferovaného kontaktu (mob., tel. č., e-mail apod.) a vše dořešíme. Pokud se stane, že si objednáte zboží, které nechcete, není problém toto zboží doručit zpět (nepoškozené v originálním obalu) a my vám vrátíme peníze. Vrácení peněz probíhá pouze v bezhotovostním režimu a je v trvání, které závisí na dané bance (tedy jakou banku máte – my využíváme služeb České spořitelny a.s.).
POKUD JSTE NENAŠLI ODPOVĚĎ NA VAŠÍ OTÁZKU

v našich DOTAZECH A ODPOVĚDÍCH, pošlete nám Váš požadavek pomocí níže uvedeného formuláře a my Vám ihned odpovíme.